Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3261
За сьогодні: 0
Вже продано: 522
На перевірці: 0

Тест-Драйв:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Порівняльний тест-драйв Tesla Model 3 та Hyundai Ioniq Electric

На минулому тижні в США розпочалося виробництво серійної версії моделі Tesla Model 3, яка перед цим була помпезно презентована виконавчим директором компанії Tesla Ілоном Маском на спеціальному заході за участі величезної кількості журналістів з усього світу. З початку і до кінця все виглядало досить сучасно та технологічно, але несподівано для нас головним конкурентом для новачка чомусь визначили баварський седан бізнес класу - BMW 3-series.

Після презентації нам випала нагода трохи проїхати за кермом електричного седану, тому зваживши всі за і проти, ми вирішили одразу провести порівняльний тест нової Tesla Model 3 та корейського електромобіля бізнес класу Hyundai Ioniq Electric. Чому в конкуренти майже преміальному автомобілю ми вирішили взяти звичайний електромобіль середнього класу? По-перше на практиці Model 3 ніяк не дотягує до бізнес сегменту, по-друге в базовій комплектації новачка значиться лише 350 км пробігу без підзарядки та 5,6 секунди розгін до сотні і по-третє Tesla Model 3 в Європі оцінена як мінімум у 35 тисяч євро.

В той же час за такі кошти можна отримати Hyundai Ioniq Electric в максимальній комплектації, оснащений 120-сильною електричною установкою, запасом ходу до 250 км та розгінною динамікою біля 9 секунд до першої сотні. Звісно кореєць майже по всім параметрам поступається новій Model 3, але він коштує на 20% дешевше та має ряд переваг у комфорті та практичності. По суті обидва електромобіля отримали схожі погляди на життя але мають протилежні характери.

Продовжуючи тему технічних можливостей нової Model 3 слід пам’ятати, що за додаткові 9 тисяч євро новачок отримає можливість проїхати без підзарядки 430 км та зможе розігнатися до першої сотні за 5,1 секунду. Однак, з’явиться така модель не раніше ніж у середині 2018 року. Невиключно, що згодом на ринок вийде повнопривідна Model 3 S, яка і стане топовою пропозицією від компанії Tesla. Що на це може відповісти марка Hyundai? Скоріш за все в наступному році модель Ioniq Electric модернізують після чого потужність двигуна зросте до 150 к.с., а дальність ходу збільшиться до 300 км.

На сьогоднішній день представники Tesla стверджують, що отримали 400 тисяч замовлень на нову модель, але насправді це маркетинговий хід, адже кожен бажаючий міг встати в чергу просто зареєструвавшись на сайті компанії. Головною мотивацією в розробці та запуску Model 3 є бажання виробника дорогих електромобілів знизити вартість своїх продуктів до рівня, коли електромобілі зможуть купити не тільки мільйонери, а і звичайні клієнти. Ще однією проблемою для клієнтів Tesla стане час очікування свого автомобіля, адже якщо внести задаток прямо зараз, Ви отримаєте автомобіль лише на початку 2018 року. За інформацією отриманою від виробника, у вересні місяці буде випущено лише 1,5 тисячі Model 3. До кінця цього року темпи виробництва зростуть до позначки у 20 тисяч екземплярів щомісяця.

Стосовно габаритних розмірів відома лише довжина та ширина Model 3, які практично повторюють розміри Hyundai Ioniq Electric. Особливістю топової версії Model 3, як ми і казали стане повний привід реалізований за рахунок додаткових моторів на передній вісі. В базі американець є заднє привідним автомобілем. Багажний відсік новачка складає 425 літрів, які можна збільшити у разі складання задньої спинки сидінь.

До базової комплектації Tesla Model 3 входять 18-дюймові легко сплавні колісні диски, 15,4-дюймовий сенсорний екран, який виступає в ролі інформаційно-розважальної системи, клімат-контроль, Wi-Fi підключення до Інтернету, безключовий доступ в авто. Як виявилось, це тільки початок, адже за пакет «преміум» треба доплатити ще 5 тисяч євро. За ці кошти Ви отримаєте передню панель оброблену дерев’яним шпоном, електричне регулювання сидінь, підігрів та вентиляцію сидінь, панорамний люк та індукційні зарядні пристрої для телефонів. Також на Tesla Model 3 з’явиться система автопілоту під назвою Tesla's Autopilot, яка складається з восьми камер та дванадцяти ультразвукових датчиків. Разом із програмним забезпеченням ця опція коштує додаткові три тисячі євро. Неординарний внутрішній світ Model 3 сприймається досить прохолодно і стримано. Якісні матеріали обробки салону не запам’яталися так сильно, як простота та аскетизм інтер’єру. Доречи, крім величезного планшету, розташованого по центру торпедо, в салоні новачка нічого цікавого немає. Лише час, покаже наскільки практично та зручно користуватися цим монітором і що станеться з ним через декілька років нещадної експлуатації.         

Під час руху, нова Tesla Model 3 жваво реагує на кермо і слухняно повертає в потрібному напрямку навіть на високих швидкостях. Важливу роль у керованості відіграв низький центр ваги та вдале розподілення ваги між осями автомобіля. На відміну від Hyundai Ioniq Electric, Model 3 відчувається більш збалансованим та спортивним автомобілем.

Порівняльна таблиця (максимальна кількість балів, якщо оцінка - 10)

Параметри

Tesla Model 3

Hyundai Ioniq Electric

Зовнішній вигляд

8

7

Базова комплектація

8

9

Опції (пакет)

9

9

Якість обробки салону

8

7

Прохідність

-

-

Шумоізоляція

10

10

Розгін

9

7

Гальмування

10

10

Престижність володіння

9

8

Втрата в ціні

7

7

Вартість

6

8

Безпека

9

9

Витрати пального

-

-

 Витрати на обслуговування

7

8

Керованість

9

9

Дизайн

7

7

Індивідуальність

7

7

Вартість додаткового

обладнання

8

9

Дилерська мережа

6

8

Надійність

9

9

Всього:

146

148

Місце:

2

1

Аналіз отриманих під час тесту балів відображає реальну картину на ринку електромобілів. Як би не заманювали рекламою адептів електричних моторів, все ж таки  Tesla Model 3 поки що не може вважатися безумовним лідером в своєму класі. Американська мрія мати автомобіль без шкідливих викидів та без необхідності заправлятися бензином чи дизелем втілилась у реальність. Хоча, якщо пригадати 90-ті роки, саме в США спостерігався бум на електромобілі. Минуло 20 років, а дозволити собі мати електрокар можуть як і раніше лише мільйонери. Для середнього класу є варіант не набагато гірший ніж Tesla Model 3 і називається він - Hyundai Ioniq Electric. На сьогодні, корейський електромобіль - це найбільш вигідна пропозиція з усіх можливих… 

11.08.2017
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

Порівняльний тест-драйв Tesla Model 3 та Hyundai Ioniq Electric

Політика конфіденційності